Συχνές Ερωτήσεις της CricksyDog

Εάν δεν μπορείτε να βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε, επικοινωνήστε μαζί μας με μια από τις παρακάτω επιλογές!

Email

Προσπαθούμε να απαντάμε σε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός μιας ώρας. Εάν έχετε πιο περίπλοκες ερωτήσεις, συνιστούμε να μας στείλετε ένα email. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε! Η διεύθυνση email μας είναι hello@cricksydog.gr

Facebook

Σε περίπτωση που θέλετε μια άμεση απάντηση στην ερώτησή σας, γράψτε μας στο Facebook. Μην σχολιάζετε τις ερωτήσεις σας κάτω από τις φωτογραφίες μας, γιατί θα μπορούσε εύκολα να χαθεί και να μείνει αναπάντητη. Γράψτε μας ένα προσωπικό μήνυμα!

Περιεχόμενα

ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΥΛΟΥΣ CRICKSYDOG

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΕΜΑΤΟΣ

ΠΛΗΡΩΜΗ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΕΓΓΥΗΣΗ

ΣΥΝΔΡΟΜΗ

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

ΑΛΛΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΖΩΩΝ

Τροφή για σκύλους Cricksydog

#1: Πότε και για πόσο καιρό θα πρέπει να δίνω στο κουτάβι μου τροφή Chucky;

Μπορείτε να ταΐσετε το κουτάβι σας με Chucky από την ηλικία των 6 εβδομάδων έως την ηλικία των 10 μηνών. Δίνοντας αυτήν την τροφή στο κουτάβι σας, μπορείτε σίγουρα να περιμένετε τα ακόλουθα οφέλη:

10 μήνες Προστασία

Αναπτύξαμε αυτή την τροφή για να παρέχουμε στα μικρά μας μέχρι 10 μηνών την ιδανική τροφή!

Απόλυτα ασφαλής

Δοκιμάστε την τροφή μας ώστε να μην υπάρχει πιθανότητα να αναπτύξει ο σκύλος σας καμία τροφική αλλεργία! Οι σωστές βάσεις πρέπει να μπουν από τώρα!

Σωστή ανάπτυξη των οστών

Από νεαρή ηλικία, οι σκύλοι χρειάζονται ακόμα περισσότερες πρωτεΐνες και βιταμίνες από ότι στην ενήλικη ζωή τους. Η τροφή μας δίνει ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό!

#2: Ποια είναι η κύρια διαφορά μεταξύ της normal και της υποαλλεργικής τροφής;

Η normal μας τροφή αποτελείται από διάφορα είδη ζώων, σε αντίθεση με την υποαλλεργική που χρησιμοποιούμε ένα μόνο τύπο κρέατος. Επιπλέον, η υποαλλεργική τροφή δεν περιέχει κρέας κοτόπουλου, ούτε γλουτένη σίτου.

#3: Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ της Ted και Juliet σειράς;

Η σύνθεση είναι ακριβώς η ίδια, οπότε ο σκύλος μπορεί να καταναλώσει όποια του αρέσει. Η διαφορά βρίσκεται στην διαδικασία παρασκευής και στη θερμική επεξεργασία. Αντίστοιχα, η γκάμα των προϊόντων μπορεί να διαφέρει.

Η μεγαλύτερη διαφορά είναι «απλώς» το μέγεθος των κόκκων. Ενώ τα προϊόντα μας Ted είναι για μεγάλα σκυλιά με μέγεθος κόκκου 1,5 cm, η Juliet είναι κατάλληλη ακόμη και για τα πιο μικρά σκυλάκια με μέγεθος κόκκου 0,5-0,9 cm.

#4: Μπορώ να αλλάξω γεύση;

Φυσικά και μπορείτε! Εάν ο σκύλος σας χρειάζεται ποικιλία γεύσεων, μπορείτε να αλλάξετε γεύση ανά πάσα στιγμή! Θα βρείτε τον λεπτομερή οδηγό μας εδώ: 

#5: Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της κανονικής και της υποαλλεργικής τροφής σε κονσέρβα;

Η κανονική Ely τροφή αποτελείται από διάφορα είδη ζώων, σε αντίθεση με την υποαλλεργική που χρησιμοποιούμε ένα μόνο τύπο κρέατος. Επιπλέον, η υποαλλεργική τροφή δεν περιέχει κρέας κοτόπουλου, ούτε γλουτένη σίτου.

#6: Μπορώ να αναμείξω την ξηρά τροφή με την τροφή σε κονσέρβα;

Φυσικά και μπορείτε! Θα βρείτε όλες τι λεπτομέρειες δοσολογίας εδώ:

#7: Γιατί δεν περιέχουν οι υποαλλεργικές τροφές κρέας κοτόπουλου;

Σύμφωνα με την εμπειρία μας, τα σκυλιά που καταναλώνουν κοτόπουλο αρρωσταίνουν πιο εύκολα και εμφανίζουν συμπτώματα τροφικής αλλεργίας. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία για αυτό, αλλά δε θα θέλαμε σε καμία περίπτωση να ρισκάρουμε την υγεία του σκύλου σας.

Δε θα το ρισκάραμε ποτέ. Γι αυτό όλες οι υποαλλεργικές μας τροφές είτε Juliet είτε Ted δεν περιέχουν καθόλου κρέας κοτόπουλου!

#8: Γιατί οι υποαλλεργικές μας τροφές δεν περιέχουν γλουτένη σίτου;

Όπως είναι γνωστό, τα σκυλιά ήρθαν από την άγρια φύση. Ακόμα και κάποια που δεν τους φαίνεται. 🙂 Τα σκυλιά δεν τρέφονταν με σιτάρι στην άγρια φύση. Φυσικά, θα μπορούσαν να προσαρμοστούν σε αυτή την ζωή, αλλά καλό είναι να είμαστε προσεχτικοί.

Γιατί να προσθέσουμε σιτάρι στις υποαλλεργικές τροφές μας όταν η ευαισθησία στη γλουτένη σίτου αυξάνεται στους ανθρώπους; Η γλουτένη σίτου μπορεί εύκολα να προσκαλέσει αλλεργικές αντιδράσεις και στα σκυλιά.

Το μότο μας είναι «Πάντα είναι καλύτερο να μην παίζουμε με την υγεία των σκυλιών και να μην παίρνουμε περιττά ρίσκα». Εάν μπορούμε να αποφύγουμε το κρέας κοτόπουλου και το σιτάρι, γιατί να μην το κάνουμε;

#9: Γιατί η υποαλλεργική τροφή περιέχει μόνο μία πηγή πρωτεΐνης (μονοπρωτεΐνη);

Βασικά, οι υποαλλεργικές τροφές δεν απαιτούν μόνο μία πηγή πρωτεΐνης. Είναι δικιά μας καινοτομία και ένα είδος γενικού κανόνα για εμάς.

Για να καταστεί όσο το δυνατόν πιο εύκολη η εξάλειψη της πρωτεΐνης που προκαλεί αλλεργικές αντιδράσεις από τη διατροφή του σκύλου σας, προστίθεται μόνο ένας τύπος πρωτεΐνης στην τροφή μας, με αυτόν τον τρόπο οι σκύλοι που ακολουθούν δίαιτα μπορούν να καταναλώνουν την τροφή μας άφοβα.

Έτσι, εάν ο σκύλος σας, ας πούμε, τρώει την υποαλλεργική τροφή με αρνί Juliet και δεν έχει κάποιο πρόβλημα με αυτή, είναι σαφές ότι ο σκύλος σας μπορεί να καταναλώσει άφοβα αρνί. Αλλά αν ταΐζετε τον σκύλο σας με τροφή που περιέχει κρέας κοτόπουλου και αργότερα ο σκύλος σας εμφανίσει εξανθήματα, ξέρετε ότι ο σκύλος σας δεν μπορεί να καταναλώσει κρέας κοτόπουλου.

Κανένα από τα υποαλλεργικά προϊόντα μας δεν περιέχει κρέας κοτόπουλου και γλουτένη-σίτου! Επιπλέον, οι υποαλλεργικές μας τροφές είναι όλες βασισμένες σε μονοπρωτεΐνες!

#10: Μπορούν τα κουτάβια να καταναλώσουν τροφή σε κονσέρβα;

Φυσικά και μπορούν! Το κουτάβι σας μπορεί να καταναλώσει κονσέρβες από την ηλικία των 6 εβδομάδων!

#11: Πόσα τεμάχια dental cleaner υπάρχουν μέσα σε κάθε σακούλα;

Κάθε σακούλα dental cleaner περιέχει 7 τεμάχια, αρκετά για μια εβδομάδα. Εάν παραγγείλετε ένα μηνιαίο πακέτο, θα λάβετε 4 πακέτα, ένα για κάθε εβδομάδα. Δηλαδή 4×7=28 τεμάχια dental cleaner.

#12: Πόσο μεγάλα είναι τα dental cleaner;

Υπάρχουν δύο διαφορετικά μεγέθη. Το Denty Mini για μικρά σκυλάκια και το Denty Maxi για μεσαίου και μεγάλου μεγέθους σκυλάκια. Το Denty Mini είναι μια ράβδος μήκους 110x10mm, ενώ το Denty Maxi είναι μια ράβδος μήκους 120x15mm.

#13: Μπορεί η υποαλλεργική τροφή να δοθεί σε σκύλους χωρίς αλλεργίες;

Ναι φυσικά! Τα υποαλλεργικά προϊόντα μας δεν περιέχουν κρέας κοτόπουλου ή γλουτένη σίτου, επομένως είναι κατά κύριο λόγο κατάλληλο για αλλεργικούς σκύλους, αλλά μπορεί να καταναλωθεί και από μη αλλεργικούς σκύλους.

Δεν υπάρχει τίποτα κακό στην υγιεινή διατροφή, δεν χρειάζεται να περιμένετε να συμβεί κάτι κακό στο σκύλο σας για να αλλάξετε τροφή. Μπορείτε μόνο να επωφεληθείτε από αυτό το προϊόν! 🙂

#14: Μπορώ να δώσω τροφή για μικρά σκυλιά στο μεγάλο σκύλο μου;

Ναι! Ωστόσο, θα πρέπει να προσέξετε, αν ο σκύλος σας τρώει συνήθως γρήγορα την τροφή του, θα πρέπει να του/της δίνετε την τροφή μεγαλύτερου μεγέθους, για να μην πνιγεί.

Έτσι, η τροφή Ted συνιστάται για σκύλους μεσαίου και μεγάλου μεγέθους και η σειρά προϊόντων μας Juliet για μικρό μεγέθους σκύλους. Για κουτάβια προτείνουμε την τροφή Chucky.

Κάθε σκυλάκι μπορεί άφοβα να καταναλώσει με ασφάλεια τις κονσέρβες Ely και τις λιχουδιές Friky 🙂

Πληροφορίες παράδοσης δέματος

#1: Ποιες εταιρίες courier διαχειρίζονται την αποστολή των δεμάτων;

Τα πακέτα μας παραδίδονται στο σπίτι σας με υπηρεσίες ταχυμεταφοράς DPD και MPL. Με την MPL μπορείτε να ζητήσετε ακόμη και παράδοση σε συγκεκριμένο σημείο παραλαβής.

#2: Πόσο καιρό θα χρειαστεί για να φτάσει η παραγγελία μου σε εμένα;

Οι παραγγελίες που γίνονται μέχρι το μεσημέρι κάθε εργάσιμης ημέρας θα παραδίδονται στην υπηρεσία ταχυμεταφορών την ίδια μέρα, η οποία θα παραδώσει το πακέτο σας την επόμενη μέρα. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, η παράδοση διαρκεί 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Στο 90% των περιπτώσεων, αν κάνετε την παραγγελία σας μέχρι το μεσημέρι, το δέμα σας φτάνει την επόμενη μέρα!

#3: Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Η χρέωση αποστολής είναι €3.99 για παράδοση κατ’ οίκον και €3.99 για σημείο παραλαβής. Αλλά! Η αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των €79.00.

#4: Γίνονται διανομές τα Σαββατοκύριακα;

Δυστυχώς, η παράδοση το Σαββατοκύριακο δεν είναι εφικτή. Σε αυτή την περίπτωση, μπορούμε να σας προσφέρουμε την υπηρεσία του σημείου παραλαβής, όπου μπορείτε να παραλάβετε το πακέτο σας ακόμα και τα Σαββατοκύριακα!

#5: Που μπορώ να βρω τα σημεία παραλαβής;

Μπορείτε να δείτε τη λίστα των σημείων παραλαβής επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

#6: Πως μπορώ να παρακολουθώ που βρίσκεται η παραγγελία μου;

Τόσο για τη Svuum όσο και για τη Courier Center, θα λάβετε τον αριθμό παραγγελίας σας μέσω email, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε εύκολα την παραγγελία σας.

Οι εταιρείες ταχυμεταφορών θα σας στείλουν ένα email με τον αριθμό της παραγγελίας σας όταν λάβουν το δέμα από εμάς. Πληκτρολογώντας αυτό, μπορείτε να δείτε πού βρίσκεται το πακέτο σας αυτή τη στιγμή.

Σε περίπτωση που η αποστολή πραγματοποιείται με Svuum:

Σε περίπτωση που η αποστολή πραγματοποιείται με Courier Center:

#7: Μπορώ να αλλάξω την ώρα παράδοσης;

Ναι φυσικά! Μπορείτε να το κάνετε απευθείας από εμάς ή την υπηρεσία ταχυμεταφορών. Σημαντικό: τέτοιες αλλαγές στο πακέτο σας μπορούν να γίνουν μέχρι το μεσημέρι!

Μόλις παραδώσουμε το πακέτο σας στην υπηρεσία ταχυμεταφορών, είναι ευκολότερο να επικοινωνήσετε μαζί τους για να κάνετε αλλαγές. Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη ένα email σχετικά με την παράδοση του πακέτου σας από την υπηρεσία ταχυμεταφορών, φροντίστε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Συνιστούμε να μας καλέσετε, αλλά και με email θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

Εάν είστε λίγο μπερδεμένοι ή δεν ξέρετε πώς να κάνετε κάτι, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου/email. Είμαστε πάντα στην διάθεσή σας, όποιο κι αν είναι το πρόβλημα!

Πληροφορίες Πληρωμής

#1: Υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής;

Ναι, μπορείτε να πληρώσετε με ασφάλεια στο διαδίκτυο με το OTP SimplePay. Δεν αποθηκεύουμε τις πληροφορίες της κάρτας σας. Εισάγετε όλα τα δεδομένα της κάρτας με ασφάλεια στη διαδικτυακή πλατφόρμα OTP SimplePay!

#2: Υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής;

Ναι φυσικά! Απλώς φροντίστε να επιλέξετε την αντικαταβολή όταν κάνετε την παραγγελία σας. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να πληρώσετε στο courier. Σε πολλές περιπτώσεις, έχουν ένα τερματικό, αλλά παρακαλώ οπωσδήποτε – εάν δεν γνωρίζετε τον τοπικό ταχυμεταφορέα – έχετε πάντα μετρητά μαζί σας. Εάν επιλέξατε παράδοση δεμάτων σε συγκεκριμένο σημείο, σχεδόν σίγουρα θα μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα!

#3: Ποιες άλλες επιλογές πληρωμής έχετε;

Είναι επίσης δυνατή η προκαταβολή. Σε αυτή την περίπτωση, το δέμα σας θα αποσταλεί αμέσως μόλις φτάσει το ποσό στον λογαριασμό μας. Αυτό θα συμβεί συνήθως εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Επίσης, χάρη στους νέους τραπεζικούς κανονισμούς, είναι ήδη πιθανό η παραγγελία σας να παραληφθεί νωρίτερα, οπότε ο σκύλος σας θα πάρει τις νόστιμες μπουκιές νωρίτερα! 🙂

Ερωτήσεις σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών

#1: Σε ποιο email μπορώ να απευθυνθώ;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email για τυχόν ερωτήσεις στο hello@cricksydog.gr

#2: Έχετε κάποιο λογαριασμό στα social media στον οποίο μπορώ να έρθω σε επαφή μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ακόλουθη σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/cricksydog.gr. Δεν προτείνουμε ακόμα το Instagram, σπάνια έχουμε χρόνο να απαντήσουμε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις εκεί.

#3: Που μπορώ να καταχωρήσω εταιρικά ερωτήματα;

Γράψτε όλα τα ερωτήματα σχετικά με την εταιρεία στην ακόλουθη διεύθυνση email: hello@cricksydog.gr

Όροι εγγύησης

#1: Τι πρέπει να κάνω εάν το πακέτο μου δεν έφτασε ή είναι κατεστραμμένο/ημιτελές;

Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με τη συσκευασία ή την παράδοση, επικοινωνήστε μαζί μας! Μέσω email ή τηλεφώνου. Τα σχόλιά σας είναι πολύ σημαντικά για εμάς, με τον τρόπο αυτό μπορούμε να βελτιώσουμε και τις διαδικασίες μας.

Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας: hello@cricksydog.gr

Ο αριθμός τηλεφώνου μας:

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, θα σας βοηθήσουμε πάντα εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση!

#2: Πώς λειτουργεί η εγγύηση προϊόντος;

Εάν εσείς ή ο σκύλος σας αντιμετωπίζετε προβλήματα με τα προϊόντα μας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εγγύηση του προϊόντος μας ανά πάσα στιγμή. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ειδοποιήσετε μέσω email και να μας στείλετε τον αριθμό του λογαριασμού σας. Θα επιστρέψουμε το πλήρες ποσό της παραγγελίας σας εντός λίγων ημερών χωρίς καμία ερώτηση!

#3: Πώς μπορώ να επιστρέψω το πακέτο μου;

Εάν για οποιονδήποτε λόγο χρειαστεί να επιστρέψετε το δέμα σας σε εμάς, μπορείτε να το κάνετε μέσω ταχυδρομείου ή οποιασδήποτε υπηρεσίας ταχυμεταφοράς στην ακόλουθη διεύθυνση:

Αποδέκτης: eCommerce Logistics (CricksyDog)

Διεύθυνση: Αδριανού 55, 19400 Κορωπί Ελλάδα

Επειδή η αποθήκη μας βρίσκεται εδώ 🙂

#4: Πώς λειτουργεί η αντικατάσταση παραγγελίας;

Εάν για κάποιο λόγο χρειαστεί να αντικαταστήσουμε την παραγγελία σας, θα σας στείλουμε ένα πακέτο αντικατάστασης. Το κούριερ, θα σας φέρει το νέο πακέτο και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να του δώσετε το πακέτο σε σφραγισμένη συσκευασία.

Ερωτήσεις σχετικά με τη συνδρομή

#1: Τι είναι η συνδρομή;

Το σύστημα συνδρομών μας δημιουργήθηκε για τη δική σας διευκόλυνση. Μπορείτε να επιλέξετε τι προϊόν(τα) θέλετε και σε ποια χρονικά διαστήματα, και θα το/τα στείλουμε αυτόματα, ώστε να μην χρειάζεται να ταλαιπωρηθείτε περεταίρω με την παραγγελία σας.

Μπορείτε να εγγραφείτε σε οποιοδήποτε από τα προϊόντα μας. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε την παραγγελία σας ανά πάσα στιγμή από τη σελίδα του προφίλ σας.

Μπορείτε να βρείτε τον οδηγό μας για τις γενικές παραγγελίες εδώ: 

#2: Πώς μπορώ να αλλάξω τη συνδρομή μου;

Μπορείτε να αλλάξετε τη συνδρομή σας χρησιμοποιώντας διάφορα κουμπιά στη σελίδα του προφίλ σας. Μπορείτε να προσθέσετε ένα νέο προϊόν, να επιλέξετε μια νέα ημερομηνία παράδοσης ή ακόμα και να αλλάξετε τη διεύθυνση παράδοσης.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σύστημα συνδρομής μας εδώ: 

#3: Μπορεί να ανασταλεί η συνδρομή μου;

Ναι φυσικά! Εάν δεν χρειάζεστε για κάποιο λόγο τροφή μπορούμε να διακόψουμε τη συνδρομή, την οποία μπορείτε να ενεργοποιήσετε εκ νέου ανά πάσα στιγμή ή να ξεκινήσετε μια νέα παραγγελία/συνδρομή.

Μπορείτε να το κάνετε εύκολα στη σελίδα του προφίλ σας.

#4: Τι σημαίνει η ανανέωση της συνδρομής μου;

Η ημερομηνία ανανέωσης της συνδρομής σας είναι η ημερομηνία που λήγει το διάστημα που επιλέγετε. Δηλαδή, αυτή την ημέρα θα ετοιμάσουμε το νέο σας πακέτο για εσάς.

Εάν αυτή η ημερομηνία είναι πρωί εργάσιμης ημέρας, το δέμα σας θα παραδοθεί στην υπηρεσία ταχυμεταφορών την ίδια ημέρα. Το απόγευμα ή το Σαββατοκύριακο, το δέμα σας θα αποσταλεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Μόλις αποσταλεί το δέμα σας, αυτό το διάστημα ξεκινά ξανά και η όλη διαδικασία επαναλαμβάνεται. Μέχρι να την αλλάξετε. Έτσι, αν χρειάζεστε, ας πούμε, μια σακούλα τροφή κάθε μήνα, είναι πιθανό να μην ξανά χρειαστεί να αγοράσετε από μόνοι σας τροφή, διότι αποστέλλουμε αυτόματα το πακέτο σας με ακρίβεια κάθε μήνα! 🙂

#5: Τι υποχρέωση έχει αυτή η συνδρομή;

Δεν υπάρχει υποχρέωση συνδρομής. Μπορείτε να διακόψετε ή να ακυρώσετε τη συνδρομή σας ανά πάσα στιγμή!

#6: Μπορώ να έχω πολλές συνδρομές ταυτόχρονα;

Ναι φυσικά! Εάν χρειάζεστε διαφορετικά προϊόντα σε διαφορετικές ώρες και συχνότητες, μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερες από μία ενεργές συνδρομές τη φορά.

Παρόλο που δεν συνιστούμε αυτήν την επιλογή, επειδή είναι πολύ εύκολο να μπερδέψετε τις διαφορετικές συνδρομές. Προτού δημιουργήσετε δύο συνδρομές για εσάς, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας. Δείτε αν μπορούν να σας βοηθήσουν να έχετε όλες τις παραγγελίες σε μια συνδρομή. 🙂

#7: Πώς μπορώ να πληρώσω για τη συνδρομή μου;

Μπορείτε επίσης να πληρώσετε με αντικαταβολή στο courier και σε πολλές περιπτώσεις με πιστωτική κάρτα. Μπορείτε όμως να επιλέξετε και προκαταβολή. Και για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία, μπορείτε να πληρώσετε ακόμη και με το SimplePay. Σε αυτήν την περίπτωση, το σύστημα θα αφαιρέσει αυτόματα το ποσό από την κάρτα σας, ώστε να μην χρειαστεί να ασχοληθείτε ούτε με αυτό.

#8: Πρέπει να πληρώσω για τη συνδρομή μου εκ των προτέρων;

Φυσικά και όχι! Μόνο αν θέλετε να πληρώσετε εκ των προτέρων. Αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να πληρώσετε μόνο για την τιμή ενός πακέτου.

#9: Πόση έκπτωση έχω με μια συνδρομή;

Εάν εγγραφείτε, θα λάβετε έκπτωση 10% στην τιμή κάθε προϊόντος που περιλαμβάνεται στη συνδρομή σας.

Άλλες επιλογές αγορών

#1: Μπορώ να αγοράσω τροφή για σκύλους CricksyDog σε φυσικά καταστήματα;

Όχι. Μπορείτε να παραγγείλετε μόνο απευθείας από εμάς, δεν έχουμε μεταπωλητές. Εάν υπήρχαν, θα είχαμε μια λίστα με τα φυσικά μας καταστήματα.

#2: Μπορώ να αγοράσω τις τροφές σας από άλλα διαδικτυακά καταστήματα;

Όχι. Μπορείτε να παραγγείλετε μόνο απευθείας από εμάς, δεν έχουμε μεταπωλητές. Ούτε άλλα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα!

#3: Πού μπορώ να παραγγείλω;

Μπορείτε να κάνετε μια παραγγελία μέσω της ιστοσελίδας μας, μέσω email ή ακόμα και μέσω του chat στο Facebook! Βασικά μπορείτε να παραγγείλετε από εμάς οπουδήποτε, όπου μπορείτε να μας βρείτε! 🙂

Άλλες τροφές για κατοικίδια

#1: Έχετε τροφή για γάτες;

Ναι! Στα μέσα του 2020, δημιουργήσαμε μια μάρκα που ειδικεύεται στις γάτες. Την Mrs. CAThy. Εδώ διαθέτουμε την ίδια υψηλή ποιότητα όπως και για την τροφή για σκύλους.

Μπορείτε να βρείτε προϊόντα για γάτες εδώ:

#2: Υπάρχει τροφές για άλλα κατοικίδια;

Αυτήν τη στιγμή υπάρχει τροφή για σκύλους στο CricksyDog και τροφή για γάτες στο Mrs. CAThy. Μπορεί να προσθέσουμε τροφές και για άλλα κατοικίδια στο μέλλον.